Джо Гавілан - поліцейський-ветеран, знаходиться на піку своєї кар'єри у той час, як особисте життя йде коту під хвіст. Його партнер Кейсі Колден, здається, більше зацікавлений роботою вчителя його та актора, ніж вбивством, яке вони зараз розслідують...
Дрібний злодюжка Козімо дізнається від свого сусіда по камері у в’язниці про вигідну і не дуже ризиковану справу. Тепер для того, щоб опинитися на волі, йому потрібна людина, яка за кілька сотень доларів візьме на себе його злочин. Однак бажаючих заробити виявляється забагато, і врешті-решт вони вирішують піти на справу без Козімо...
kinoblog.com написано: Автори цієї стрічки - брати Руссо - називають свій шлях у кіно «казкою з двома добрими феями - Стівеном Содербергом та Джорджем Клуні». Содерберг зателефонував молодим режисерам через тиждень після того, як побачив їх перший студентський фільм «Шматки» (1997) - комедію про трьох божевільних братів-італійців з Клівленда. «Ми не могли у це повірити, - згадує Джо Руссо. - Стівен сказав, що хоче стати продюсером нашої наступної картини; ми почали писати сценарій і завзято працювали над ним кілька років».
Брати вирішили створити новий варіант класичної італійської комедії «Зловмисники, як завжди, залишились невідомими» (1958) Маріо Монічеллі, сюжет якої неодноразово використовували кінематографісти різних країн світу. Содерберг та Клуні почали розробляти цей проект одночасно з власною високобюджетною постановкою «11 друзів Оушена», проте не стали ризикувати великими грошима і виділили початківцям на зйомки лише 8 млн. доларів. Втім, режисери, які до того знімали тільки недорогі «незалежні» стрічки, навіть такий бюджет вважають для себе кроком уперед. «Вперше у нас була команда з сотні чоловік, - розповідає Ентоні Руссо. - Раніше ми все робили самі: тягали обладнання, встановлювали освітлення. Це був зовсім інший досвід». Зйомки фільму, які проходили у Клівленді, почалися у квітні 2001 р. і тривали три місяці. Картина, прем’єра якої відбулася на Каннському фестивалі, не мала успіху у прокаті, але критики вважають, що брати Руссо добре впоралися зі своїм завданням.
Стівен Cігал і DMX не на жарт розбушувалися в цьому запальному трилері Джоела Сілвер. Іменем детектива Оріна Бойда з Детройта варто було б назвати вулицю. Замість цього, після того як він днями й ночами полював за найманими політичними вбивцями, його переводять у дорожню поліцію. Хтось хоче прибрати Бойда з дороги, але йому варто прислухатися до поради: «викликай підкріплення»! Ветеран бойовиків і майстер бойових мистецтв Сігал - в ролі Бойда, детектива зі сталевою волею. DMX, зірка репу, який підкорив серця кіноглядачів у фільмі «Ромео повинен померти», грає тямущого вуличного хлопця, який може стати союзником Бойда в його боротьбі з корупцією в поліції. А може і не стати ...
У них є зброя. У них є гроші. Але в них немає жодних шансів проти колишнього поліцейського Хан Сінга. Бойове мистецтво поза законами гравітації і витончені візуальні ефекти чудово поєднуються із зоряною музикою. Захоплює гра крутого і готового на все Хана, не без взаємності закоханого в Тріш Про Дей, не дивлячись на те, що їх сім'ї ведуть жорстоку війну за поділ територій в Окленді. Небезпека об'єднує закоханих, коли вони намагаються з'ясувати дійсні причини кривавих розбірок.
Тертий життям репортер Стів Еверетт на перший погляд не викликає симпатій. Він - п'яниця, бабій, лихословить, не дуже турботливий батько. Однак, коли Стів розуміє, що молодий хлопець, якого повинні стратити через 12 годин, не винен, він не роздумуючи йде на ризик, щоб запобігти справжньому злочину.
2005 рік. Четверо друзів повертаються в зруйнований і потерпілий від урагану Катріна дев'ятий округ Нового Орлеану. Дуже скоро вони усвідомлюють, що тепер у них можуть виникнути труднощі з роботою. Тому їм нічого не залишається, як звернутися по допомогу до місцевого гангстера, який наймає їх для скоєння пограбування казино просто в центрі міста.
Америка, XIX століття. У країні вирує громадянська війна, а на війну, як відомо, списати можна будь що. Так думали і кілька солдатів, які вирішили скористатися загальним хаосом і пограбувати банк. Наліт удається, але Фортуна вельми мінлива красуня. Зупинившись перечекати негоду в покинутому плантаторському будинку, герої і не підозрювали, що потурбували потойбічні сили, що мешкають в його стінах.
Переступивши поріг, одержимого примарами маєтку, вони самі зачинили двері пастки. Кожному, хто потрапить туди загрожує неминуча, страшна загибель. І це лише початок.
17-річна школярка Брітні готується вступити в права спадщини після смерті свого вітчима, але в останній момент відбувається непередбачене: її однокласниця Майя раптово надає неспростовні докази того, що законною спадкоємицею є вона.
А мова йде про мільйони доларів! Настільки неправдоподібний поворот подій привертає увагу страхової компанії, і та надсилає слідчого - розібратися в цій дивній справі.
Незабаром перед героєм починають проступати контури геніальної злочинної змови хитрих дівчат. От тільки, піддавшись сексуальним чарам порочних юних аферисток, детектив вступає в гру за їхніми правилами, чим ставить на карту не тільки свою кар'єру, а й саме життя...
1962 рік. Італійський пасажирський лайнер «Антоніа Ґраца» — символ післявоєнної розкоші борознить водні простори. Сотні його багатих пасажирів танцюють цілу ніч, забуваючи про існування іншого світу. Але раптом, безслідно судно зникає, і ніхто не може зрозуміти причин цієї таємничої трагедії.
2002 рік. Знаходячись в Берінговому морі, капітан команди порятунку, зайнятий виконанням чергової операції, несподівано помічає велитенське судно, очевидно кинуте багато років тому. Його команда вирушає на пошуки дивного корабля, і незабаром знаходить те, що залишилося від «Антонія Граза».
Колись найбільший круїзний лайнер в світі перетворився на страшний іржавий мотлох, що пливе за течією. Але ніхто не може зрозуміти, звідки і чому саме тут через багато років з'явилося судно. Команда порятунку вимушена залишити свій човен, щоб переправити старовинне судно в порт і вже там з'ясувати про ті причини, що викликали таємниче зникнення корабля.
Хто ж так вдало і професійно грабує банки? Це робота тільки для дуже кмітливої людини, яка без проблем пограбувала 200 банків, або ж щасливчика, якому постійно посміхається удача. Цим щасливим розбійником є Джек Фоулі, який втікши з тюремного ув’язнення, вирішує вкрасти щось цінніше грошей - любов Карен Сіско. Це нелегке завдання, адже Карен не тільки розумна і красива жінка, а ще й офіцер поліції.
Фільм визнаний найсексуальнішим фільмом в історії кіно за версією журналу Entertainment Weekly. При бюджеті 48 млн. $ картина зібрала у прокаті ~77 млн. $, знята за однойменною книгою Елмора Леонарда.
Страйк - хлопець працьовитий і відповідальний. За професією він - «штовхач», тобто та незамінна людина, яка продасть вам будь-які наркотики в будь-який період доби, але «штовхати» наркоту, як відомо, - справа небезпечна і невдячна; доводиться весь час бути напоготові в очікуванні поліцейських рейдів...
У цій картині режисер зізнається у своїй любові до сімдесятих - останній «епосі невинності», на зміну якій прийшла раціональна і холоднокровна Америка яппі, де на колись спокійних вулицях «чорних» кварталів вже правили безжальні гангстерські банди.
?
?
Про позначки
Кожному фільму можна поставити чотири позначки:
Переглянуто — для фільмів, які бачили. Вони будуть зібрані окремим списком у вашому профілі за цим посиланням. Джарвіс більше не рекомендуватиме ці фільми.
Не подобається — ці та схожі фільми Джарвіс більше не пропонуватиме.
Відкласти на потім — зацікавив фільм, але зараз не хочете дивитися. Додайте фільм до списку "Відкладенні", щоб потім швидко його знайти. Крім цього він зникне із загального списку рекомендацій.
Не легкий (цікавий, напружений, драма) — інколи Джарвіс може помилятися і рекомендувати фільми, які насправді не відповідають вибраному настрою. Будь ласка, вказуйте на такі ситуації — це значно покращить користування сайтом для вас та інших відвідувачів. Позначивши помилковий фільм, він зникне у вас з видачі у вибраному настрої, але може бути рекомендований в інших.
Зверніть увагу! Ці функції доступні тільки зареєстрованим користувачам.